- Szybki start - instrukcja zarządzanie kursami WPE/Moodle
- Oficjalna strona dokumentacji do Moodle [EN]
- Podręcznik Jak korzystać z Moodle 4.1 (wersja tłumaczona automatycznie), wersja oryginalna [EN]
- Instrukcja wykorzystania Microsoft Teams w edukacji zdalnej
- Instrukcja zakładania kont przez System Zarządzania Placówką
- Instrukcja zakładania zespołów / Teams przez System Zarządzania Placówką
- Instrukcja korzystania z e-Czytelni Wrocławskiego Systemu Bibliotek Szkolnych
- Przewodnik Teams - Szybki start od Microsoft
- Centrum nauczycieli Microsoft
- Akademia Cyfrowego Edukatora
- Akademia Cyfrowego Edukatora na YouTube
- Cykl praktycznych webinariów na temat technologii Microsoft
- Kompleksowe wprowadzenie do usługi Office 365
FAQ - Najczęściej zadawane pytania
Teams: Kto może prezentować w czasie spotkania ?
Teams: Kto może utworzyć zespół ?
Teams: Jak zarządzać uprawnieniami do plików (zakładka Pliki na kanale) ?
Teams: Jak pobrać listę obecności ?
Teams: Jak monitorować aktywność uczniów ?
Teams: Jak z PZO/SZU przypisać do zespołu nauczyciela prowadzącego zastępstwo ?